2013年11月21日 星期四

生日飯局2013

今年慶生飯局其中有一餐光顧
Lucques tavern!  
位置於海運大厦,前身係Dan Ryan, 依家改咗名,但原來都屬於Dan記集團。


Weekday,唔多人, 老實講唔訂位walkin 都應該冇阻滯。
我地今晚全程order 2人 set dinner, 一行5人先嚟兩sets,  點知。。。。。。最後埋單食咗3sets.  


Appetizer 我地揀咗生蠔, 每set有4隻。雖然細隻,但都鮮味,好fresh! 


豬扒 + Grill拼盆 + pasta (2set份量) 
個龍蝦意粉超好味,我地食完再叫。  

亦因為"齋"order 一碟意粉唔抵,我地決定再叫多一個兩人餐。 

今set就揀牛排 + 龍蝦意粉




甜品兩款都叫晒,蘋果批 & cheese cake





食物水準唔錯, 最有驚喜當然係"龍蝦意粉",
餐廳環境都唔錯, 最啱'吹水唔停'既飯局, 因為唔太多人,唔怕嘈到人。 話晒都高級餐廳,所以唔會趕人走。



6 則留言:

  1. 哈哈,我直頭連佢改咗名都唔知 :P

    回覆刪除
  2. Wish you a Merry X’mas !!!

    ˚ ˛* ˛° .˛*.˛°˛.*★* Happy *★* 。*˛.
    ˛°_██_*.。*./ .˛* .˛New Year。.˛.*.★ Merry X”mas★ 。*
    ˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫*˛. * ˛_Π_____. To Everyone ˛* ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• ‘♫ ’ •.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
    *(…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ *

    聖誕快樂 ! Merry X’mas !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小肥兄, 有心唔怕遲。。。haha!
      Merry x'mas + Happy New Year!

      刪除